Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Dávkování: Ivermectin - Fenbendazol - Mebendazol

AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

sem tam hodil jedlou sodu a reakce je silnejsi tak uvidim co to udela se spotrebou :-)


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

tak sem to dojel a vyslo to priblizne 4,2 l na 100/km s 11cti starty na benzin .kdyby se neco dalo jeste udelat s tim palivem pri startu tak by to slo jeste dolu ta spotreba.ale za uz sem najel 145km na tu vodu zatim :-) to se da


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »



Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

tak lidi je tady vubec nekdo kdo se v tomto tematu vyzna a nebo nekdo kdo to pouzil v praxi?nebo tady jen cekate az to nekdo vyresi za vas a pak si to jen vrazite do auta?


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: a

Příspěvek od martin11 »

Peter píše:
baxter píše:tak lidi je tady vubec nekdo kdo se v tomto tematu vyzna a nebo nekdo kdo to pouzil v praxi?nebo tady jen cekate az to nekdo vyresi za vas a pak si to jen vrazite do auta?
Při tvém způsobu měření vpodstatě ani není o čem mluvit. Nejdříve si ujasni co se děje ve vyvíječi a co to způsobuje v motoru.
Malá nápověda. Proč po třech létech provozu nemám ve výfuku žádný karbon?
Pak budeš vědět jaké jsou možnosti a limity použití spořičů.
zdravim Peter...
...karbon a podobné uhlíkaté výkaly z motoru jsou nespálené , tudíž nevyužité...!!!...ztráty....proto má Peter čistý výfuk....mylím , že tady je celý základ řešení....jakkoli spálit veškerý obsah uhlíku vpalivu...za pomoci čehokoli a jakýmkoli způsobem...
...kdyji jsem tady napsal památnou větu....do systemu zařadit...vyvíječ páry...někdo odpovděl ...BINGO....bohužel, nemám sílu toto řešení realisovat....a mám pocit, že si toho ani nikdo moc nevšiml....
...co na to Peter..???. :lol: ....jestli plevelím , tak mě omluvte...."jen" sleduji tema.....zdraví martin11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: a

Příspěvek od martin11 »

Peter píše:
martin11 píše:
....jakkoli spálit veškerý obsah uhlíku vpalivu...za pomoci čehokoli a jakýmkoli způsobem...
To "cokoliv" je základ všech spořičů. "Mokrých" či "suchých". Žádná magie. Jenom základy fyziky a chémie.
Mimochodem ve skutečnosti žádný "suchý" spořič neexistuje.
...myslím, že tady bychom mohli začít hledat....po namontování jakéhokoli spořiče.../ suchý nebo mokrý.../ bychom měli zkoumat stav výfuku....tedy jeho zčernání.....to jsou ty ztráty, které máme...možná, že kdybychom proprali výfukové plyny..a ten nespálený zbytek poslali zpět do motoru, tak bychom jezdili za polovic...přitom stále myslet na to, že vzduch a voda jsou zadarmo, takže ani jedním nešetřit.
/ viz turbo je v motoru proto, aby bylo ve válci více vzduchu.../....jinak mám pocit, že se tu diskuse stále nějak opakuje....ale to je dobře, protože se vždycinky vymyslí něco navíc....zdraví martin11 :lol:
p.s. může nám Peter přiblížit, co je podle něj to" cokoliv"....ten čistej vejfuk mu docela závidím :idea:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

to me by spis zajimalo jak zvysit vyvin plynu ktery mi z toho leze . vyskousel sem to a horlavy je a pokud ho pustim ven primo z vyvijece tak exploduje po zapaleni ale leze ven hrozne pomalu a po urcite dobe se to jeste zpomali musi to byt urcite slozenim te vody .nepomohla ani kyselina citronova ani soda.


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: a

Příspěvek od poota »

martin11 píše:...možná, že kdybychom proprali výfukové plyny..a ten nespálený zbytek poslali zpět do motoru, tak bychom jezdili za polovic...
Tvoji myšlenku již realizovala většina výrobců, jmenuje se to EGR ventil. Jenže Tě nějak špatně pochopili a nebo se jim to povedlo nějak zašmodrchat, protože v praxi to jen trochu zvyšuje spotřebu, vydatně zasírá škrticí klapku a kromě značné poruchovosti to dociluje jen nepatrně čistších výfukových plynů. Pro výrobce je na tom dobré hlavně to, "že to tam musí být a je to dostatečně drahé".

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

uspora

Příspěvek od martin11 »

...zdravím čtoucí----
a odpovím na 2 příspěvky výše najednou...
...to co baxterovi bouchá...je asi H2....nic jiného mě nenapadá....takže rada...opatrně....když se to někde nahromadí....k explozi to moc nepotřebuje....a jak to dosáhne jistou koncentraci....může být problem...a válce plné vodíku......na to ten motor také není stavěný....
...
...jsem rád , že výrobci jsou inteligentní jako já, Karkulka :oops: ...a že "něco" dělají....možná to mám v autě a ani to nevím....
...od doby trabanta se do auta nehrabu....
....stále čekám na podnět od Petera...jak to , že má tak krásně čistý výfuk. prostě peterovi se daří spálit všechno co do motoru putuje.../ 100% paliva/ a vyfukuje jen oxidy dusíku a max CO2...jojojo, kdyby nám tak chtěl naznačit ...JAK... :idea: ...
...a my zde přihlížející se různými Trky a promývátky a magnety a vrtulkami čím vším o to zoufale snažíme...
závěr ...každé snížení spotřeby je "jen" lepší spálení dodaného---/ je jedno čeho/
....tuhle v Globsu pán kupoval asi 200l řepkového oleje/jedlého/.....že to v létě leje přímo do nádrže Octávie / 1,9 tdi/ a jezdí za 5l..../ litr oleje stál 16.50 kč..../ já si koupil 3 l do salátku...mimo jiné ...docela jemná chuť.../
...někde by se daly vyš´tourat kalorické vlastnosti jednotlivých paliv....myslím , že podle těchto vlastností....bude i přímo úměrná spotřeba....chci jet rychle...nebo jsem naloženej....spotřeba bude jasně vyšší, páč tu energii někde získat musím.....
...tak ...zdravím Peter....a spol....martin11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: uspora

Příspěvek od martin11 »

Peter píše:
martin11 píše:
závěr ...každé snížení spotřeby je "jen" lepší spálení dodaného---/ je jedno čeho/
...
Soustřeďte se na hoření uhlíku. Jak skutečně probíhá. Ne dle chémie ze základní školy.
Jinak jsem to už víckrát popisoval. Poděkujte "ochráncům éteru", ti to totálně zabili.
Hodnotu mají jenom vědomosti nabyté vlastním přičiněním.
...sem vám to říkal.....spálit uhlík...veškerý, který je v palivu obsažen....nic jiného nám nezbývá...pokud nebude auto živit vodíkem... :shock: ...ale to je jiná liga....
...dotaz pro petera.....jak vypadá analisa výfuk. plynu na STK...???...např NOx..???....zdraví martin11 :lol:
...p.s. ještě dotaz na Petera....je ve tvem systemu nějak zapojena do procesu H2O...???...v jakékoli formě...???.... :idea:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

caute lidi .mimo jine toho plynu co bouchl bylo asi jen tak 0,2 litru ale supa to byla pekna a silu mel taky peknou.ted uz sem to trochu naredil tu vodu nejakym NAHO lidove louh a nestacil sem se divit :shock: jelo to pekne ta reakce ale! za 5 slovy pet vterin provozu se mi zacali draty od spiraly propadat do plastoveho vicka na sklence. prehrivalo se to asi trosku vic tak sem tam seriove supl sulfidku a je klid jen ted musim toho NAHO pridat trosku vic protoze to zeslabilo i reakci :D


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

jeste by me zajimalo jestli kdyz pouziju spiralu s vice zavity a kolem jinak necham vse nezmeneno , tak jestli pujde ta teplota dratu elektrody dolu nebo nahoru. fyziku sem asi na zakladce trochu zaspal nebo co . tim se da taky regulovat teplota si myslim a nebo i tim ze pouziju misto dratu plech protoze i pri stejne ploše , ktera je dulezita pro vyvin dosahnu jineho prurezu , ktery je dulezity pro pruchod proudu a opacne , nemam pravdu :D


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

jo martine s tim H2 mas mozna pravdu i kdyz nekde na netu sem nasel ze takovym rozkladem se tvori asi nejakych 5 plynu .bylo tam nejak pres 40 procent vodik pak jeste kyslik dusik a podobne.jestli to najdu tak to tady hodim . jinak ja se v chemii vubec nevyznam si myslim . uz to mam :
Vodík - 46,483;
CO2 - 9,329;
Etylén - 0,049;
Etan - 0,005;
Acetylén - 0,616;
Kyslík - 1,164;
Dusík - 3,818;
Metan - 0,181;
CO - 38,37.
odkaz na to je
http://volnaenergie.xf.cz/navody/Voda%2 ... alivo.html
Naposledy upravil(a) baxter dne stř 22 zář 2010 18:04, celkem upraveno 1 x.


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

ja se fakt v takovych vecech moc nevyznam ale ctverecny pales vim co je a amper taky . takze kdyz sem pouzil 180 centimetru dratu na kazdou spiralu to je 360 cm prumer je 1mm coz je obvod 3,14 mm priblizne . takze plocha je 0,314cm krat 180 cm to je priblzne 56,5 cm ctverecnich plochy deleno 2,54 je22,2 palcu ctverecnich plochy co tam mam krat 0,5 je11,1 amper ?mam to i s tou sulfidkou pres patnactiamperovou pojistku jinak sem opet v koncich


Uživatelský avatar
baxter
Stálý člen
Příspěvky: 100
Registrován: ned 12 zář 2010 19:49
Bydliště: KRNOV

a

Příspěvek od baxter »

jo ta zarovka ma 12voltu / 5wattu zbytek matematiky je na ostatnich :D nemuzu prece oddrit vsechno


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“